ကြ်န္ေတာ္ ႏွင့္ ဘိုေက်ာက္

ဘိုေက်ာက္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရပ္ကြက္ထဲ ကလူတစ္ေယာက္ပါပဲ။
သူက အရက္ၾကိဳက္တယ္၊ ျပီးေတာ့ အရက္မူးရင္ေသြးဆိုးတယ္။
ရိုင္းတယ္ေပါ့ေလ။ သူကကြ်န္ေတာ္ ဦးေလးရဲ့ ေယာက္ဖလည္းေတာ္တယ္။
အဲ့ဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔လည္းသိတယ္ေပါ့ေလ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ကအရင္က
ရန္ကုန္ဇာတိမဟုတ္ပါဘူး။ သထံုဆိုတဲ့ မြန္ျပည္နယ္ထဲက ျမိဳ႕တစ္ျမိဳ႕ကပါ။
ကြ်န္ေတာ္ ၅ ႏွစ္သားေလာက္မွာ ရန္ကုန္ကိုေျပာင္းလာတာခဲ့တာ။
အဲ့ဒီထဲကစျပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ နဲ႔ ဘိုေက်ာက္နဲ႔စျပီးသိတာေပါ့။
ဘိုေက်ာက္ က အရက္မေသာက္ထားရင္ အရမ္းခင္မင္ဖို႔ေကာင္းတယ္။
ေပ်ာ္လည္းေပ်ာ္တတ္တယ္။ ရယ္ရယ္ျပံဳးျပံဳးနဲ႔ေပါ့။
မူးရင္ ေတာ့ တစ္ရပ္ကြက္လံုးကိုပတ္ျပီးဆဲ။
ေနာက္ရပ္ကြက္ကရဲတိုင္ အဖမ္းခံရနဲ႔ သံသရာလည္ေနတာေပါ့။
သူကေတာ့ေျပာတယ္ အျပင္မွာေနရင္ရွာစားရဦးမယ္တဲ့။ ေထာင္ထဲမွာ သူတို႔ေကြ်းတာပဲစားတာေကာင္းတယ္တဲ့။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ငယ္ငယ္ကဆို သူမူးလာရင္
အိမ္ကိုလာျပီး အရက္ဖိုးလာလာေတာင္းတယ္။ အေမ့ဆီကေပါ့။ အေဖ့ကစင္ကာပူကို ေရာက္ေနျပီေလ။
အေမကမေပးဘဲအဆိပ္ပင္ေရမေလာင္းဘူးတို႔ဘာတို႔ေပါ့။ သူကလည္း ျပန္ျပီးဆဲ။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆိုေၾကာက္သလားမေမးနဲ႔။ ငယ္ေသးတာကိုးေနာ့။ ဒီလိုနဲ႔ တျဖည္းျဖည္းကြ်န္ေတာ္
တို႔အရြယ္ေရာက္လာ သူကအျမဲတမ္းအဲ့ဒီအတိုင္းပဲ။ တစ္ခါက်ေတာ့ သူကအိမ္ကိုလာျပီး ေတာင္းတယ္။
အေမကမေပးဘူး။ အဲ့ဒီမွာ ဘိုေက်ာက္က ဆဲေရာ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အတန္းက၉တန္း။ အရြယ္လည္းေရာက္လာ။ လူကလည္း မေၾကာက္တတ္ေတာ့ဘူးဆိုေတာ့၊ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ အစ္ကို ရယ္ ႏွစ္ေယာက္ တံခါးပိတ္ထားတာကိုဆြဲဖြင့္ ၀ါးရင္းတုတ္ကိုဆြဲ တစ္ခါထဲ လိုက္ရိုက္တာ ဘိုေက်ာက္ဆိုတာေျပးတာတန္းေနတာပဲ။ အဲ့ဒီကစျပီး ဘိုေက်ာက္ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိမ္ကို လာမေတာင္းရဲေတာ့ဘူး။ အဲ့ဒါပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ သားအမိသံုးေယာက္ ထဲနဲ႔ ဖိုက္တာလုပ္ခဲ့ရတာ။

0 comments: